Womanizer

I god kvinne-dagenderpå ånd speler me mykje Britney på kontoret i dag. Underteikna, Lene, Elin og Ada sit og diggar til Womanizer, Circus og Toxic. Britney er fantasisk. Men no har det kanskje gått litt for langt? For når eg tittar over på andre sida av pulten, der generalsekretær Elin sit til vanleg, sit no dette vesenet.

mailgooglecom1

Stikkord: ,

10 kommentar to “Womanizer”

  1. Remi Says:

    Wow!!
    Eg VISSTE eg hadde sett Elin før. Ja, dette var saker!!

  2. Kontoret i sjette etasje Says:

    Grrrrrr. Frekke folk!

  3. Remi Says:

    Dette biletet sprengjer grenser. Elin som blondine? No har eg sett alt.

  4. Stian Says:

    Med Elin sin nye frisyre kommer jeg til å henge mye mer på kontoret;)

  5. HildeSofie Says:

    Hvor har dere funnet denne generalsekretæren? Vokser de på trær?

  6. Remi Says:

    Dette vart ein veldig fin overgang til «En generalsekretærs oppgave er så mangt».

    Men Stian, du må ikkje byggja opp under myten om at menn føretrekk blondiner, du må heller seia at Elin er mykje finare som ho er no.

  7. Stian Says:

    Korleis veit du at den raude farga er ekte og den blonde falsk? Du må ikkje vere så forutinntatt Remi.

  8. Remi Says:

    Kvinner som fargar håret? Nei, du… ikkje i 2009. Det trur eg ikkje på. Damer er naturleg vakre. Om du skulle sitja på empiri som underbyggjer det motsette, så send meg ei tekstmelding. 😀

    Dette ordskiftet får vi ta vidare i det hemmelege, lukka forumet som berre er opne for oss eldre menn utan makt.

  9. Kontoret i sjette etasje Says:

    Ryktene om min blondhet er sterkt overdrene. Jeg er fortsatt skap-rødtopp og brunette på overflaten. Og nesten like pen uten airbrushing som med. Dette til etterretning.

  10. Ingen pusekatt? « Sjette etasje med heis Says:

    […] By Kontoret i sjette etasje Fyrst mobbar ho dei tilsette. So innfører ho eit Britney-regime på kontoret. Plutseleg byrjar reisesekretæren å komme tidlig […]

Legg igjen en kommentar

