Ingen pusekatt?

Fyrst mobbar ho dei tilsette. So innfører ho eit Britney-regime på kontoret. Plutseleg byrjar reisesekretæren å komme tidlig på jobb, og no har ho óg ei tilhengarside på Fjesboka. Det er ikkje lenger tvil om at Sigrid har late leiarvervet gå seg til hovudet. Leiaren i Ungdom mot EU er ingen pusekatt.

Sigrid har latt leiarvervet gå seg til hovudet

Sigrid har late leiarvervet gå seg til hovudet

Stikkord: , , ,

6 kommentar to “Ingen pusekatt?”

  1. Reiseskrivar Says:

    Jøss, den sprutglade reisesekretæren forlater kontoret tidlig en dag og hele hyggeflekken som er kontoret mitt bryter ut i full bloggkrig!
    I morgen kommer jeg kjempe sent, iført joggis og blir til langt på natt, dere er tydeligvis helt avhengig av meg;)

    Merk at alle de litt merkelige ordene kommer fra Sigrid, den sinte hunden;)

  2. Kontoret i sjette etasje Says:

    Sigrid liknar litt på Ivar Aasen på dette biletet. Hjå meg blir dette difor ikkje oppfatta som anna enn eit hemningslaust frieri til oss på The Bright Side (les: vi som trur at nynorsk er løysinga på klimakrisa!).

    Då ser eg naturligvis burt frå den konservative nynorsken som vert nytta av frk. L’Estrange.

  3. Remi Says:

    «Den sprutglade reisesekretæren» (???) har definert kontoret som ein «hyggeflekk».. !!?!

    Vel, hold griseriet deres for Dem selv.

  4. Kontoret i sjette etasje Says:

    Remi, det er Sigrid som sier det!!
    Jeg er uskyldsren og helt uten ansvar for egen språkbruk, alt er Sigrid sin feil!!;)

  5. Kontoret i sjette etasje Says:

    Jada jada. Først får jeg kjeft for bokmål. Så skriver jeg nynorsk, og får kjeft for det også. What to do?

  6. Vi vet hvem du er! « Sjette etasje med heis Says:

    […] og “Assad Nasir” er litt småsjarmerte over at folk gidder å google dem. Egonivået på kontoret vokser litt når vi oppdager […]

Legg igjen en kommentar

