Nakne menn, tulipaner og sur fløte

Jeg er altså det nyeste deltidsinteriøret på kontoret. Ikke at jeg ikke har vært deltidsinteriør tidligere. Men nå er jeg altså betalt. Og hva bruker Ungdom mot EU pengene på? På en halvgal rødhåring som sprer om seg med oransje ark, avskårne tulipaner og postitlapper med nakne menn på.

Dagen i dag har bestått av nakne menn, sanger om Josef Fritzl, e-post til diverse kjendiser, som denne, denne, denne og ikke minst denne kjendisen. I tillegg har jeg nok en gang tenkt på ideen om å ikke ha EU-debatt mellom lederne av Europeisk Ungdom og Ungdom mot EU, men mellom disse to pusekattene. Er jo blitt inspirert av Britney Yssen og Gerd Liv Heiberg. Resten av dagen skal brukes på å bytte vann på mine vakre tulipaner (alle som deltar på årsmøtet til Lillehammer NtEU får hver sin kvast tulipaner) og på å forberede kakekasting i romantiske sjønære omgivelser.n526991929_306197_3185

Stikkord: ,

2 kommentar to “Nakne menn, tulipaner og sur fløte”

  1. Torbjørn Says:

    Eg er stor fan av selskapet eg har hamna i, sjølv om kjendisstatusen min kanskje ikkje er så valdsam enno. Men frå spøk til revolver, har du sendt epost til meg i dag? For den eposten har eg i så fall ikkje motteki. Det er skummelt. Kanskje eposten har installert raudhåra sensurfilter (beklagar!).

  2. HildeSofie Says:

    Altså, jeg lurer litt på de derre postitlappene med nakne menn på…? Er det sånne jeg vil ha, eller er det ikke? Her tror jeg kanskje jeg foretrekker at Lene, Sigrid eller Elin svarer 😉

Legg igjen en kommentar

