Multitasking

Å multitaske er en kunst. Hvis man klarer å gjøre alt samtidig, så får man også gjort mye mer. I dag, for eksempel, leste jeg bacheloroppgaven til en venninne samtidig som jeg snakket i telefonen med en lokallagsleder OG svarte på mail.  Det gikk forbløffende fint. Jeg sendte LNU en rapport og et prosjektregnskap for et prosjekt vi fikk penger av dem til i fjor, samtidig som jeg sendte innspill og ros på bacheloroppgaven. Jeg tegnet til og med en liten oppløftende tegning som jeg endte med innspillene, med en ganske intern tulle-karikatur av det hun skriver om. Full kontroll, rett og slett.

Men litt svinn må man regne med. For det var fryktelig flaut å oppdage at jeg hadde lagd surr i filene, og at mens jeg glad og fornøyd påsto at jeg hadde sendt LNU et prosjektregnskap, så så vedlegget sånn her ut.

Tegneserieregnskapet til Ungdom mot EU

Tegneserieregnskapet til Ungdom mot EU

For den som lurer: Bacheloroppgaven handler om legitimiteten til FN-administrasjonen av Kosovo fra 1999 til 2008. Og konsulenten i LNU tok det med godt humør.

Stikkord: , , , , ,

2 kommentar to “Multitasking”

  1. Guri Says:

    Haha, jeg vurderer å bytte ut UiO-logoen på forsiden av oppgaven min med denne. Så mye mer informativt.

  2. Torunn Says:

    Brillefint, Elin. Både tegninga og talentet innenfor mulit-tasking.
    Det er forøvrig hovedargumentet for å ha bare jenter ansatt i småorganisasjoner, får gjort femganger så mye…:-)

Legg igjen en kommentar